השירות יינתן ע"י עובדי המשרד הבאים:
ירדן ברזילי טלפון: 09-8995366 בין השעות: 08:30-16:30
הדר פור טלפון: 09-8995366 בין השעות: 08:30-16:30
טלי אלגרנטי טלפון: 09-8995366 בין השעות: 08:30-16:30
זהבית ארבלי טלפון: 09-8995366 בין השעות: 08:30-16:30
ראומה ברזילי טלפון: 09-8995366 בין השעות: 08:30-16:30
יורם ברזילי טלפון: 09-8995366 בין השעות: 08:30-16:30
10. על מנת לאפשר מתן טיפול ושירות מיטבי, בגין חלק מהשירותים אנחנו גובים דמי טיפול, כמצוין במחירון שבמשרדנו. לקוחות רשאים וזכאים לבצע את רוב הפעולות ולקבל חלק משירותים אלו, ישירות ממוקדי שירות הלקוחות של חברות הביטוח ובתי ההשקעות (בהתאם לבחירת הלקוח).אנו נמסור לכל לקוח שרוצה זאת את מספרי הטלפונים להתקשרות. הזמנת השרות באמצעותנו מעניקה ללקוח ערך מוסף רב!
עלות ההשתתפות בהוצאות יגבה באמצעות כרטיס אשראי, שיקים, מזומן או העברה בנקאית.
תביעה מול חברת הביטוח
על פי חוזר אגף שוק ההון במשרד האוצר, החל מתאריך 1.6.2011 חברות הביטוח מחויבות בדין להתנהל בכל הקשור לסילוק התביעה ו/או הפדיון הכספי, ישירות מול התובע/המבוטח.
סוכנותנו מעניקה ליווי וייצוג מקצועי בטיפול בתביעה. נבקשך לעדכן אותנו בכל הודעה רלוונטית שתתקבל אצלך בנושא.
להלן לוחות הזמנים המקסימליים בהם חברות הביטוח חייבות לעמוד:
המועדים והתקופות המקסימליות הקבועות בחוזר "יישוב תביעות וטיפול בפניות צבור"
הפעולה | המועד או התקופה הקבועים בחוזר |
דרישה מיידע ומסמכים נוספים | 14 ימי עסקים |
מסירת הודעה בדבר מהלך בירור התביעה ותוצאותיו | 30 ימים |
מסירת הודעת המשך בירור תביעה | כל 90 ימים |
מסירת הודעת שינוי לגבי הקטנת תשלומים עיתיים או הפסקתם | 30-60 ימים |
העברת העתק מפסק דין או הסכם | 14 ימי עסקים |
מסירת מידע בדבר קיומה של פוליסה | 14 ימי עסקים |
הודעה למבוטח על דרישת תגמולי ביטוח של צד שלישי | 7 ימי עסקים |
מענה בכתב לפניית ציבור | 30 ימים |
מסירת העתקים מפוליסה או תקנון | 14 ימי עסקים |
מסירת העתקים מכל מסמך שעליו חתם התובע | 21 ימי עסקים |
בנוסף לאמור לעיל, כל חברה חויבה לפרסם באתר שלה את מערכת הכללים הפנימים אשר בכל מקרה איננה נחותה מהמצוין לעיל.
שלך לשירותך ברזילי סוכנות לביטוח